vineri, 27 februarie 2009

METROPOLIS ... behind the scene





Gandind in perspectiva de sezon, asa cum se potriveste unui brand contemporan, la inceputul lui februarie am realizat imaginile de campanie pentru aceasta vara. Vizand excelenta, am ales o imagine rafinata, plina de accente neoclasice, care sa ofere o complementaritate liniei strict urbane a colectiei METROPOLIS.

Prin urmare:
locatie: superba. "Sun Garden Resort" din Cluj, un loc situat parca in afara timpului si spatiului, extrem de rafinat, cu oameni stilati si profesionisti. Locatia a fost aleasa pentru multitudinea de unghiuri vizuale, elementele de detaliu rafinate si respectarea trendului de imagine al acestui sezon. Resortul reprezinta un spatiu elistic, in care mobila in stil neobaroc se imbina cu elemente de arhitectura contemporana, rezultatul fiind unul in care stilul si excelenta se impletesc a fiecare pas.

staff: profesionist. Fotograf : Cristian Campean - Grotta Visual Concept. De fapt, tatal si mama a numeroase campanii de imagine Inedite, cel care a reusit sa surprinda esenta fiecarei coectii, mesajul fiecareia, printr-un ochi profesionist si, mai ales, critic. Astfel incat era de la sine inteles ca rezultatul avea sa fie unul de exceptie.

make-up: excelent. Ioana Savulescu, Make-Up Studio Arad. Profesionalismul ei a depasit cu mult limitele meseriei de make-up artist. Daruirea si pasiunea a transfrmat-o pe parcursul sedintei foto intr-un membru cu drepturi depline al familiei Inedit. Si cum unui artist ii sade bine sa infrumuseteze lumea cu opera sa, fata campaniei Inedit a devenit parca mai luminoasa, mai proaspata, mai actuala.

manechini: de exceptie. Ea: Paula Seling Bucura. El: Radu Bucura. Promovand cuplu, promovand familia, am incercat sa gasim formula perfecta care sa reuneasca in ea frumusete, eleganta, rafinament, atitudine, inteligenta, spontaneitate, cu care sa te identifici intr-o maniera confortabila... Si am gasit: imaginea Inedit pentru sezonul de primavara/vara este PAULA SELING si RADU BUCURA. Cuplul perfect pentru o colectie urbana, in trend si respectand principiile croitoriei de inalta clasa. Am descoperit doi oameni exceptionali, departe de infatuarea frivola a pseudo-muzicii lipsita de sens, care au transformat un exercitiu de imagine intr-un experiment unic. Profund onorati de prezeta celor doi, am realizat ca - intr-adevar - oamenii mari, cu greutate si prestanta, sunt normali, modesti si - poate cel mai important - profesionisti. O lectie care ar trebui invatata de multi dintre noi.

munca de laborator: sistematica. Au fost doua zile pline, zeci de cadre, sute de gesturi, revere netezite, maneci cosmetizate, cravate facute si desfacute, cafele, kilometri, odihna - putina, multa, multa munca. Dar care a meritat. Rezultatul il putet gasi pe site, in magazinele si cataloagele noastre care promoveaza colectia METROPOLIS.