Despre INEDIT...

Prezent pe piata romaneasca din 1990, brand-ul INEDIT s-a dorit a fi inca de la inceput o solutie diferita si unica in peisajul confectiilor din Romania. Cu un target de clientela stabilit de la bun inceput ca fiind " Omul de afaceri ", mereu in cautare de noi solutii de imagine, deschis provocarilor de imagine, INEDIT a evoluat pe plan local si regional, devenind un punct de referinta atat ca produse finite, prin colectiile elaborate, cat si prin imaginea oferita ca partener de afaceri.

  Interesul primar al brand-ului a fost crearea de colectii care sa diferentieze produsul finit prin ceva "inedit", indiferent daca acest "ceva inedit" s-a localizat la nivelul croiului, al tesaturilor exclusiviste, al temei abordate sau al accesorizarilor novatoare. Astfel incat, respectand canonul "noblesse oblige", INEDIT a oferit colectii din ce in ce mai structurate, din ce in ce mai elaborate, fiind actualmente, printre putinele brand-uri nationale care lanseaza colectii in functie de sezon, cu trei linii de stil : Office, Events si Luxury, divizate in vestimentatie feminina si masculina, cu cateva magazine proprii si o retea de distribuitori nationali bine pusi la punct.

  Dar brand-ul INEDIT nu reprezinta doar o firma tanara, cu peste 100 de angajati, care ofera maximul de calitate unui client din ce in ce mai exigent. INEDIT reprezinta si implicarea in social si cultural prin proiecte in parteneriat cu institutii de educatie si cultura, menite sa demonstreze ca un brand de moda poate comunica pertinent in societate.